iyimi boyle bilgi sitesi

Uttaran Hint Dizisi

Uttaran Hint Dizisi

2008 ve 2015 yılları arasında yayınlanan Uttaran Hint dizisi,  Hindistan’da da büyük bir beğeniyle izlendi. Türkiye’de kanal 7 kanalı tarafından 2017 yılında Kördüğüm ismiyle yayınlanan dizi şimdiden izleyicinin gönlünde taht kurmaya başladı. Ülkemizde Kördüğüm ismiyle yayınlanan dizinin yönetmeni ise Ketan Dubey. Ünlü dizinin oyuncuları ise Tina Dutta, Rashami Desai, Sreejita De. Aynı çatı altında farklı şartlarda büyüyen iki kızın dramatik öyküsünü en iyi şekilde anlatan dizi, 1549 bölüm olarak Hindistan’da yayınlanmıştı.

Uttaran Hint Dizisi Hakkında

Dizi adı: Uttaran, Kördüğüm,  выбор судьбы
Yönetmen: Ketan Dubey
Türü: Drama, romantik, aksiyon
Bölüm sayısı: 1549 bölüm
Bölüm süresi: 24 dakika
Dizinin çekimlerinin yapıldığı yer: Mumbai
Yayınlanma tarihi: 1 Aralık 2008 – 16 Ocak 2015

Uttaran konusu

Aynı çatı altında farklı şartlarda büyüyen iki kızın hüzünlü hikayesini anlatan dizide, zengin bir ailenin biricik kızı olan Tapasya (Rashami Desai) ile babasız büyüyen ve hayatın zorlukları karşısında annesinden başka dayanağı olmayan Ichcha’nın hayatını izleyeceğiz. Ichcha karakterini Tina Dutta canlandırıyor. Ünlü iş adamı Bay Thakur ve Divya’nın kızları Tapasya ile babasının ölümüyle zor yıllar yaşayan Ichcha’nın yolu annesinin işi sayesinde kesişir. Thakur Ailesi’nin evinde çalışmak için başvuran Damini, ilk önce beklediği olumlu cevabı alamaz. Divya, Damini’nin küçük bir kızı olduğu için Damini’yi işe almak istemez. Ancak Tapasya evde kendisine bir arkadaş istediğini söylediğinde her şey değişir. Divya’nın kızı Tapasya ve Hizmetçi Damini’nin kızı Ichcha’nın arkadaşlığı bu sayede başlar. Ichcha, Tapasya ile çok iyi anlaşsa da onun sahip olduklarını içten içe kıskanır. Her gün annesi ile kendilerinin olan güzel bir evde yaşamanın hayalini kurar. Farklı hayatların aynı ortamdaki yaşamını çok güzel anlatan dizi, oyuncu kadrosuyla da dünya genelinde en çok sevilen Hint dizilerinden biri olmuştur.

Uttaran Oyuncuları

Tina Dutta dizide Ichcha Veer Singh Bundela / Meethi Akash Chatterjee rolünde yer aldı.
Rashami Desai dizide Tapasya Jogi Thakur rolünde yer aldı.
Sreejita De dizide Mukta Raghuvendra Pratap Rathore rolünde yer aldı.
Nandish Sandhu dizide Veer Singh Bundela rolünde yer aldı.
Gaurav Chopra dizide Raghuvendra Pratap Rathore rolünde yer aldı.
Mrunal Jain dizide Akash Chatterjee rolünde yer aldı.
Ajay Chaudhary dizide Vishnu Kashap rolünde yer aldı.
Ayub Khan dizide Jogi Thakur rolünde yer aldı.
Pragati Mehra / Pyumori Mehta dizide Divya Jogi Thakur rolünde yer aldı.
Pratima Kazmi dizide Sumitra Devi / Nani rolünde yer aldı.
Vaishali Thakkar dizide Damini Ragendra Bharti rolünde yer aldı.
Arun Singh Sharma dizide Pushkar rolünde yer aldı.
Akanksha Awasthi dizide Rohini Pushkar rolünde yer aldı.
Shamim Sheikh dizide Baldev Singh Bundela rolünde yer aldı.
Akhil Mishra dizide Umed Baldev Singh Bundela rolünde yer aldı.
Beena Banerjee dizide Gunvanti Umed Singh Bundela rolünde yer aldı.
Saurabh Raj Jain / Bharat Chawda dizide Yuvraj Veer Singh Bundela rolünde yer aldı.
Sunil Sinha / Kiran Karmarkar dizide Tej Baldev Singh Bundela rolünde yer aldı.
Monalika Bhonsle dizide Chanda rolünde yer aldı.
Sonica Handa dizide Amla Veer Singh Bundela rolünde yer aldı.
Pawan Mahendru dizide Kasa Kaka rolünde yer aldı.
Rohit Khurana dizide Vansh Umed Singh Bundela / Tiger rolünde yer aldı.
Chaitanya Choudhury dizide Kanha Veer Singh Bundela rolünde yer aldı.
Praneeta Sahu dizide Surbhi Kanha rolünde yer aldı.
Krutika Desai Khan dizide Ekadashi Avinash Chatterjee rolünde yer aldı.
Hetal Yadav dizide Pavitra Chatterjee rolünde yer aldı.
Neena Singh dizide Gomati Chatterjee rolünde yer aldı.
Varun Toorkey dizide Sankrant Avinash Chatterjee rolünde yer aldı.
Aarti Singh dizide Kajri Nirbhay Yadav rolünde yer aldı.
Vividha Kirti dizide Ambika Sankrant Chatterjee rolünde yer aldı.
Rishina Kandhari dizide Malvika Raghuvendra Pratap Rathore rolünde yer aldı.
Shriya Jha dizide Nandini rolünde yer aldı.
Arshifa Khan dizide Rani Akash Chatterjee rolünde yer aldı.
Rajesh Khera dizide Maharani rolünde yer aldı.
Sahil Phull dizide Ashfaque rolünde yer aldı.
Krip Suri dizide Asgar rolünde yer aldı.
Anchal Sabharwal dizide Fida rolünde yer aldı.
Gaurav S Bajaj dizide Aman Verma rolünde yer aldı.
Farida Dadi dizide Anjum Nani rolünde yer aldı.
Vikas Sethi dizide Avinash Mattoo rolünde yer aldı.
Sharad Kelkar dizide Satyaveer rolünde yer aldı.
Harsha Khandeparkar dizide Sanchi rolünde yer aldı.
Sharhaan Singh dizide Siddarth Verma / Sid rolünde yer aldı.
Ishita Panchal dizide Young Tapasya Jogi Thakur rolünde yer aldı.
Sparsh Khanchandani dizide Young Ichcha Ragendra Bharti rolünde yer aldı.
Mansi Sharma dizide Saba rolünde yer aldı.
Samiksha Bhatnagar dizide Zubeida rolünde yer aldı.
Amrin Chakkiwala dizide Nusrat rolünde yer aldı.
Madhura Naik dizide Nilofer rolünde yer aldı.

Yorumlar

Yazıya 36. yorum yapılmış.

Yagmur 5 Ağustos 2017

Admin bey cok tesekkur ederiz dizi hakkinda site acdiginiz icin harika olmus ellerinize salik ama bir ricam daha var Nandish Sandhu hakkindada site acarmisiniz biliyorum cok ricada bulunuyoruz ama Hint hayranlariyiz ve oyuncularin hayatlarinida merak ediyoruz bu ricamida kirmasaniz mutllu oluruz

admin 5 Ağustos 2017

Nandish Sandhu 1 hafta içinde yayına alınacaktır.

Sanya 5 Ağustos 2017

1549 bolummu ben hayatta ızleyemem o kadar uzun dızıyı zaten kanal 7 tum bolumlerını vermez zor sevdaya yaptıgını bu dızıyede yapar

Sanya 7 Ağustos 2017

Bu dizideki oyunculardan sadece anchal sabharwal , varun toorkey, ayub khan ve nandısh sandhuyu tanıyorum

Yagmur 8 Ağustos 2017

Admin bey cok tesekkur ederiz bekliyor olacaiz bas rol oyuncu bayanlar hakkindada site acmişsiniz ellerinize salik harika olmus

Beritan 8 Ağustos 2017

bir garip aşk değişiyormu aman Allah’
ım

ARSHI♥SARUN 9 Ağustos 2017

Peki bu tatlı kızlar sonra büyüyor mu

astha 10 Ağustos 2017

Admin sen kızmı yoksa erkekmisin

astha 10 Ağustos 2017

Ben seni kız sanıyordum da .ama her kes sana bey diyo..

astha 11 Ağustos 2017

admin sen kizmisin erkekmi her kes sana bey diyor ama ben seni kiz saniyorum.

astha 11 Ağustos 2017

benimsin bittikden sonra ne basliyor

astha shlok 13 Ağustos 2017

merhaba astha beni tanidinmi

astha 17 Ağustos 2017

Pardon admin .sana soylediklerim için ben zaten senin erkek olduğunu biliyordum.sadece benim admin isminde kuzenim vardı da kız dı.ondan sanmıştım admin kız ismi.tekrar ozur dilerim.

astha 17 Ağustos 2017

Rıca etsem benim onxeki yorumumu silebilirmisin.kızmı erkekmi sorumu

Yasemin Tatlı 21 Ağustos 2017

Bu dizi 24 dakika olduğu için türkiye 65 bölüm yayınlayacak arkadaşlar 1549 bölüm değil

Yagmur 26 Ağustos 2017

Admin bey nasilsiniz?ben sizden bir ricada bulunmusdum Nandish Sandhu hakkinda bilgi istemisdim ne oldu acaba?

admin 26 Ağustos 2017

Merhaba yağmur, isteğiniz sırada bekliyor.

Yagmur 27 Ağustos 2017

Tamam anladim bekliyor olacagiz cok tesekkur ederiz sizide rahatsiz ediyoruz

Rishbala ❤️ Zaya aşığı 14 Eylül 2017

yaa dizi güzel ama ben bir an önce bitip ah kalbimin başlamasını istiyorum.Çünkü güzel bir diziye benziyor.Ve tanhaiyan’ı da vermelerini istiyorum.Başrollerinde barun sobti ve surbhi jyoti var.Yani (bga)arnav,(zs)zoya.

Yagmur günüç 25 Eylül 2017

Kanal 7 nin kördüğüm hint dizisinin kaldırılması nı istiyoruz çünkü çok sinirleniyoruz herşey açıga çıkıyor derken birde ne görelim hayal rüya bu çok saçma dizi zaten izlemeye başlarken dizinin başında bir baş ağrısı çekiyoruz ki diziye çok sinir oluyoruz şuan kapattım kanal 7 yi dizi devam ediyor ama ben artık izlemek istemiyorum berbat dizi kaldırılması istiyoruz ailece baş ağrısında başka bişey yok bu dizide kanal 7 butün hint dizilerini kaldırmalı

Gs kızı 26 Eylül 2017

Dizide baya müslüman varmış aslınd a dizi güzel sanırım içça veerin deli kardeşiyle evlenecek

ZEYNEP ARSHİ 29 Eylül 2017

BU DİZİ GÜZEL OYUNCULARI İYİ OYNUYOR AMA KONU SIKICI VE BUNU GEÇTİM ÇOK UZUN SIRF BU DİZİ YÜZÜNDEN KANAL 7 Yİ SİLDİM UYUZ

Gülistan gündar 11 Kasım 2017

Cok sacma bi dizi annem izliyor arada bi denk geliyorum konuyu uzakmak ıcın daha entrıka ıcın sacmalamıslar

Asli Baran 11 Kasım 2017

He valla ben de annemde fanatigiz bu diziye ama izlerken de sinir oluyoruz zalimin yani Tapasya nin yaptigi hep yaninda kaliyo olan zavalli ve aptal ichcha ya oluyo

Asli Baran 11 Kasım 2017

Bir de Vansh delisi cikti annemin eline gecse bir kasik suda bogabilir Vanshi

selin 31 Aralık 2017

Meethi ❤ Akash

3 Khan Delisi Nuran 24 Şubat 2018

baya bölümleri varmış

Sanya 11 Mart 2018

Admin bu dızıde tina dutta meethi rolundede yer almış

selin 21 Mart 2018

Çok güzel bir dizi hint dizilerinin analamlarını kimse anlamıyor onların yönetmenleri inin analtmak istediği şey iki himtli kızın kaderi bizde olsa birinin dersi kötü olur diğeri başarılı ama tapu güzel ichca da ikiside başarılı sadfce büyük anne burda bir kadının fitne liği anlatılıyor

Seda Orak 5 Mayıs 2018

Hindistanda hangi kanalda çekildi bu dizi

barun:sanaya 29 Mayıs 2018

Colors tv de

barun:shabbir 6 Haziran 2018

varun toorkey hakkinda bilgi verir misin

Manya 23 Temmuz 2018

Admin dizinin ismi kismina türkçe , hintçe , ingilizce isimleri ekleniyor peki neden rusça ismi eklenmiyor acaba ? Dizinin rusça ismi выбор судьбы .

Manya 7 Ağustos 2018

Admin abi bunlarda dizide röl aliyorlar
Mansi Sharma ( Saba rölünde )
Samiksha Bhatnagar ( Zubeida rölünde )
Amrin Chakkiwala ( Nusrat rölünde )
Madhura Naik ( Nilofer rölünde ) , ekleyin lütfen bunlarida

Manya 7 Ağustos 2018

Birde surbhi chanda’yi siraya alin lütfen .

Alya topal 14 Ağustos 2018

Merhaba admin abi rica etsem samiksha bhaynagar hakkında bilgi verirmisin