En Güzel Hint Dizileri

Tv-Magazin 14 Kasım 2015

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon hint diziBollywood Hint dizi ve film sektörü muhteşem yapımlara imza atıyor. Dünya genelinde Bollywood fanatikleri sayısı her geçen gün artıyor. Hint dizileri kurgu ve oyunculuk yetenekleri konusunda dünyanın en iddialı yapımlarındandır. Bir Hint dizisini izlerken sıkılmazsınız; zaten bölümler genellikle 30 dakikayı geçmez. Uzun soluklu bir Hint dizisini birkaç haftada bitirebilirsiniz.

Örneğin ben Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Hint dizisini 2 kere baştan sona hiç sıkılmadan izledim. Bu arada Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon dizisi 398 bölümden oluşuyor. Başlangıçta bu bölüm sayısı sizi korkutabilir. Ama birinci bölümden sonra adeta bir bağımlılık haline geliyor. Bir bölüm izleyeyim derken bir bakarsınız 5 bölüm birden izlemişsiniz. Hint dizilerinin büyülü dünyasına kapılıp gidersiniz.

En Çok İzlenen Hint Dizileri

1- Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
2- Rang Rasiya
3- Madhubala Ek Ishq Ek Junoon
4- Meri Aashiqui Tum Se Hi
5- Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Ek Baar Phir
6- Ek Boond ishq
7- Beintehaa
8Punar Vivah
9- Saraswatichandra
10- Geet Hui Sabse Parayi
11– Pardes Mein Hai Mera Dil
12– Shakti Astitva Ke Ehsaas Ki
13– Swaragini – Jodein Rishton Ke Sur
14– Jaana Na Dil Se Door Hint Dizisi
15– Kitani Mohabbat Hai 1-2
16- Kumkum Bhagya
17- Laagi Tujhse Lagan
18- Kaisi Yeh Yaariaan
19Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
20- Qubool Hai
21Gustakh Dil
22– Humsafar
23– Zindagi Gulzar Hai (Pakistan yapımı)
24– Yeh Dil Sun Raha Hai

Madhubala Ek Ishq Ek Junoon konusuDünya genelinde beğeniyle izlenen en güzel Hint dizilerini bir başlık altında topladık. Umarım beğenirsiniz. Bir paylaşım sitesi olarak sizler de yorumlarınızla bu listeye katkıda bulunabilirsiniz.

 

 

 

rangrasiya-hint-dizisiBunların dışında şu Hint ve Pakistan dizilerini izlemenizi de tavsiye ederiz: Aap Ki Adalat, Baat Hamari Pakki Hai, Banoo Main Teri Dulhann, Bashar Momin, Chanchan, Dastaan, Dayar E Dil, Diya Aur Hum Baati, Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain, Ek Tha Raja Ek Thi Rani, Jamai Raja, Jodha Akbar, Kaisa Yeh Ishq Hai Ajab Sa Risk Hai, Khuda Aur Mohabbat, Mera Naam Yousuf Hai, Mera Naseeb, Miley Jab Hum Tum, Mooh Boli Shaadi, Mora Piya, Pehchaan,
Rab se sona ishq, Rang Badalti Odhani, Sadqay Tumhare.

Yorumlar

Yazıya 138. yorum yapılmış.

1 2 3
Zeynep 18 Eylül 2016

Yanlız Vivi acayıp yakışıklı yaa❤️❤️❤️❤️ Kusura bakmayın Arnav hayranları ama kabul edin Vivi başkaaaaa o en bi en yakışıklısııııııııı☺️☺️☺️ Rk=Vivi ve Madhuyla acayıp yakışıyorlar zaten. Keşke Vivim İstanbula gelseeeee

SILA 18 Eylül 2016

Zeynep HAKLISIN SRK,VİV VE HARSHU(HARSHAD) BUNLARI KİMSEEE GEÇEMEZ

yaren topcu 18 Eylül 2016

kusura bakma ama ada kaya çok yanılıyosun bir garip aşk oynadığı zaman sen heralde reytingleri kontrol etmedin resmen uçtu be en az ilk 10 diziye giriyodu yalancı bahar da çok güzel bir dizi ama türkiye de bir garip aşk kadar tutmadı ve şunu da hatırlatıyım bir garip aşkın etkisi o kadar fazlaydı ki yoğun istek üzerine yeniden başlatıyolar bu arada bir garip aşk tutmasaydı siz yalancı baharı sensiz olmazı ve benimsini rüyanızda bile göremezdiniz çünkü bu kadar güzel olduğunu düşünemezdiniz bu yüzden bir garip aşk birinci birinci birinci ama kabul etmek gerekirse yalancı bahar ve benimsinde acayip güzeldi ama bi yere kadar

Ece 20 Eylül 2016

En guzel hint dizisi bir garip ask tamammi

Arshi 15 Ekim 2016

kesinlikleeeee… en güzel hint dizisi bir garip aşk o yüzden 40 ülkede yayınlandı ve her ülkeye Barun Sobti çağıtıldı… Reyting rekorları kırdıı. Tüm oyuncularının bir sürü ödülü var..ayrıca Bir Garip Aşk yayınlanmasaydı diğer dizilerden haberiniz bile olmayacaktı.. o diziye şükretmelisiniz.. Arshi nin yerini kimse alamaz . zaten Madhubaladan da eski yanii ondan önce çıkmış ve Hindistanın en sevilen dizisi seçilmiş.ama tabii Beintehaa dizisini de çok ama çok seviyorum ..Madhubalayıda.. (ayrıca Shah Rukh en sevdiğim Aktör.)

Yasemin 22 Ekim 2016

MADHUBALA NUMBER ONE HER ŞEKİLDE…TÜRKİYEDE EN ÇOK REYTİNGİ BİR GARİP AŞK DEĞİL MADHUBALA(YALANCI BAHAR) ALMIŞTIR.ARAŞTIRABİLİRSİNİZ…AYRICA EN GÜZEL DİZİ ÇİFTİ RK İLE MADHUBALADIR…ONLARIN TUTKUSU UYUMU HİÇBİRİNDE YOKTU…

Sılanur Tekin 23 Ekim 2016

Yasemin haklısın VİV var ya ondan reyting kırdı
Sevdiğim ikinci dizi Madhubaladır!!!!!!

Nigar 25 Ekim 2016

reytinq umurumda deyil yalanci bahar 3 olmamali ya1 ya da2 lütfen

rişapala 29 Ekim 2016

tabikide rkk o bir başka

yaren topcu 3 Kasım 2016

Bence siz bir garip aşkın reytingleriyle yalancı baharın reytinglerini karıştırmıssınız çünkü kesinlikle birinci bir garip aşk bence bi gçz doktoruna uğrayın çünkü besbelli bir garip aşkın birincii olduğu lütfen doğrularla gelelim saçmalıklarla değil haa bu arada ben de rk ve madhubalayı çok seviyor ve izliyorum ama arshinin yeri bende apayrı

Sarun_love 4 Kasım 2016

Ya siz ne diyorsunuz ya şu ana arshi den sonra çikan diziler ilk başta izlenilcek gibiydi sonradan hepsinin ikizi geldi mesela paro mayra o zeynin ikizi de geldi ve arkey key arkey ve keval dahada bilmem ne bende yalanci baharin ilk sezonunu begendim yeni madu dogduktan sonra film berbat oldu dogruya dogru ve bir garip ask a da laf atanlar aynen öyle eğer bir garip aşk reyting rekorları kirmasaydi siz o zaman diger dizileri ruyanizda bile goremezdiniz ama BİR GARİP AŞK herşeyin önünü acti ama acti da bu diziler hic begenmedim sonradan tabi ya degistiler ya da olduler yerine aynisindan geldi ama bizim ♥ARSHIMIZ ♥ Birtaneydi arnav tek khushiyi sevdi ve khushi de sadece arnavı sevdi diğerleri gibi ne değiştiler ne de birşey yani en güzel en saf en romantik Aşk #ArShi dir daha fazla da tartışılması konu bile olamaz nokta işte o kdr

Sarun_love 5 Kasım 2016

Admin senden bisey rica edebilirmiyim lutfen haksızlık bu geet hui sabse parayi cok guzel bir dizi ve harika lutfen 5.siraya veya 6. Siraya yerleştirin lütfen nolursunuz admin lutfen

damlaalbayrak 23 Aralık 2016

DÜNYANIN EN GÜZEL İKİ DİZİSİ ISS PYAAR KO KYA NAAM DOON VE RANGRASİYA ÇÜNKÜ BU İKİ DİZİYİDE GÜZELLEŞTİREN SANAYA <3

Ecem 23 Aralık 2016

ne salak insanlar var bir garip aşk 40 ülkede yayınlandı derler hani ülkeler deriz sayamazlar. çünkü o tamamen fake bilgi. wikipedia’dan bakın yayınlandığı ülkeler birkaç tane sadece.
ayrıca bütün diziler tekrar verilecek. bir garip aşk çok istendiği için tekrar verilmiyor. dizileri alırken sözleşmede her dizinin bir tekrar hakkı var yazıyomuş. bu yüzden sıra sıra bütün hint diziler verilecek.

ayrıcaaa yalancı bahar mükemmel bi dizi her konudan. bir garip aşk onun tırnağı bile olamaz.

Asr 29 Aralık 2016

Asla barun sobtiden yakisikli olamaz rk.

Asr 29 Aralık 2016

Barun sobtiden yakisikli olamaz rk. Barun birtane laf yok ilk göz ağrımız. İlk cıkan dizi (sanada barun) kşhi ve Arnav ♥♥❤❤

melisasayan 6 Ocak 2017

Bir garip aşk yalancı baharın tırnağı olamaz diyenler ya körler yada beyin konusunda sıkıntıları var yoksa başka bi açıklaması olamaz sjbfalhbs göz var nizam var hangi dizi daha güzel Allah aşkına yapmayın ssajşada bir garip aşk 56 ülkede yayınlandı gidin instagram da birgaripasktv ve arshiturkey sayfalarının adminlerine sorun sayaralar teker teker ülkeleri. daha fazla yedirememezlik yapmayın. Çekemeyenler çıksın kasıyor sjklhh hem bi yalancı bahar fan sayfalarına bakın bide bir garip aşk hangi dizinin fan sayfaları daha çok hangi dizinin fan sayfalarının daha çok takipçisi var belli zaten. Valla bir garip aşkı yalancı baharla karşılaştırmanız bile saçmaa . yalancı baharda Allah bereket versin bi adam 4 rolde kız 2 rolde geldi diziye Allahım bu kadar saçmalık olamaz . Kanal 7 nin yayınladığı dizilerden en mantıklısı bir garip aşktı . diğer üçünde de başroller başka karakterlerle geldi. Artı bir garip aşk bittiğinde söz ve müzik deki sunucular kendi ağızlarıyla söylediler yoğun istek üzerine eylülde yayınlıcaz diye. Hadi bakalım bir garip aşk bitince yeni dört diziyimi yayınlıcaklar yoksa diğer eskiden oynayan üç diziyimi görücez bakalım . ;)

sanemm 20 Ocak 2017

madhubala tek kelimeyle berbattı. hepsı tekrar edecek dıyolar hanı nerde bır garıp ask süüüperdiii ben bi bölümü kaç defa izledım ama hala sıkılmadım bi kerede rk de o gobek varken asla yakısıklı olamaz arnav ondan cok ve cok tatlı ve yakısıklı kusı de zaten madu dan cok ama cok guzel

Edos 21 Ocak 2017

Bir garip askta cok iyiydi ama madhubala ayri guzeldi kabul etmek gerekir tekrar tekrar izlesem sikilmam ama ben genel olarak baya hint filmlerini izliyrum hepsini begeniyorum

Ceylin 26 Ocak 2017

Birsey soylicem admin bir ricam var siddhart malhotranin ek villindiye bir filmi var ricam şu ki bu film hakkinda bilgi verseniz kisa olmasin nereden turkce altyazilisini izleyebiliriz lutfen

Ceylin 26 Ocak 2017

Adm yanlis yazmisim ek villain olucak lutfen arastirirmisiniz

Semra 28 Ocak 2017

Hemen hemen butun turkceye cevrilmis hint dizilerini izlemis olan biri olarak sadece sunu diyorum BIR GARIP ASK baska dizi tanimam ustunu en 6 tekrarim var hem orjinal hem dublajdan tesekkurler bende tektir…….

Ceylin 2 Şubat 2017

Uff admin neden birsey yazmiyorsun ek vilain film hakkinda bilgi artik lutfen

Büşra Erçoğun 8 Mayıs 2017

Bir garip aşkı savunanlardan ve gercekleri ortaya cikaranlardan Allah razı olsun insanlar kendi kafalarina gore yazip duruyor oysa Arshi kanitlarla konusur yalanci bahar veya diger dunyadaki tum diziler fark etmez en iyi dizi iss pyaar ko kya naam doon?( Bu Aşka Ne Ad Vermeli?)

SANAYA IRANİ 15 Mayıs 2017

BİR GARİP AŞKIN yanında yalancı baharda kim oluyormuş. Zaten BİR GARİP AŞKIN tekrarları bitti ve diğer final yapmış hint dizileri çıkmadı çünkü reyting rekoru kıran dizi belli

aysenur 16 Mayıs 2017

hint dizilerinin neredeyse hepsini izlemişimdir tavsiyeleriniz varsa lütfen yazarmısınız

şeyma 19 Mayıs 2017

1. DOĞRU AMA 2. DOĞRU DEĞİL

ARSHI♥SARUN 21 Mayıs 2017

EN GÜZEL BİR GARİP AŞK ♥

Büşra Erçoğun 29 Mayıs 2017

Arkadaslar emegine saglik arkadasimiz siralamayi yapmis ve en iyi dizi zaten bir garip ask buna gore şu cikarimlari yapmaliyiz en iyi cift arshi cifti ve en yakışıklısı barun sobti en güzeli sanaya irani

ZEYNEP ARSHİ 1 Haziran 2017

Admın rangrasiya yı 2 yaparak diğer hint dizilerine haksızlık yapmışsın o dizide SANAYAM olmasaydı o bıyıklıyı kim takardı

ZEYNEP ARSHİ 4 Haziran 2017

EN GÜZELLİ TABİİ Kİ BGA YALANCI BAHARDA GÜZEL RK MADHU ÇOK YAKIŞIYOR TEKRARLARI ÇIKSA İZLERİM ZATEN BU İKİ YABANCI VE TATLI BELA ÇIKTIĞINDAN BERİ DELİ DİVANE YALANCI BAHAR IN DEĞERİNİ ANLADIM AMA EN GÜZEL ARSHİ M ÜSTÜNE TANIMAM

ZEYNEP ARSHİ 4 Haziran 2017

BANA GÖRE EVRENİN EN YAKIŞIKLI ERKEĞİ BARUN SOBTİ AMA VİVİAN DA YAKIŞIKLI HAKKINI YEMEYELİM ADAMIN ŞİMDİ BİZİM TÜRK OYUNCULARINDAN DAHA İYİ MADHUBALA DA KHUSHİ KADAR OLMASADA DÜNYALAR GÜZELİ

ZEYNEP ARSHİ 12 Haziran 2017

İYİCE REYTİNGLERİ ARAŞTIRDIM TÜRKİYE DEKİ HİNT DİZİLERİNİN REYTİNGİNİ
1) BİR GARİP AŞK
2) DELİ DİVANE
3) SENSİZ OLMAZ
4) YALANCI BAHAR
5) BENİMSİN VE BEN YEMİN EDERİM Kİ SONUÇ BÖYLE TOTALLERİ BİLE KONTROL ETTİM SONUÇ BU VE BENCE SONDA SENSİZ OLMAZ OLMALIYDI DİYECEM AMA BENİMSİN İĞRENÇ